Årets sämsta dag är över

Hej mina vänner!

Först och främst vill jag tacka för stöd och tips angående mitt inlägg om övergreppet igår. Jag har klurat på en lösning på problemet. Mer om det imorn.

Igår var det Alla hjärtans dag. Ett fånigt påhitt enligt mej. En högtid gjord enbart för att skapa ett tvång att köpa komersiellt skräp så att företagen ska kunna tjäna pengar!! Löjligt!! Plus att jag inte fick någon present.

Husse fick iaf gosedjuret bredvid mej på bilden



Det här gosedjuret ser jag som något positivt även för mej. Husse och matte kan vara lite väl på ibland, vilket är väldigt påfrestande. Min förhoppning är att om dom har gosedjuret att kela med blir dom inte lika krävande och beroende av min närhet hela tiden - skönt!

Ha det!

//Torsten

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Är du lite bitter Torsten?

2011-02-15 @ 11:40:13
Postat av: Barbro

Du ska få en present nästa gång vi ses Torsten! Vad önskar du dej?

2011-02-15 @ 17:29:21
Postat av: Dui och Deco

Dåligt att du inte fick någon present.För det är väl så att får matte eller husse present så får väl vi?? Nosbuff

2011-02-15 @ 17:30:45
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Bävern

Hej Trosten! Vad fin du är, lurvig och go. Vi kan göra en deal, du följer min blogg så följer jag din?

2011-02-15 @ 19:28:53
URL: http://bavernytt.blogg.se/
Postat av: angelica

sv eller hur! :)

2011-02-15 @ 21:00:51
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback