Falska anklagelser

Hej på er!

Jag har varit alldeles för upptagen för att skriva här på sista tiden, men nu bev jag tvungen. Ännu en gång handlar det om mina människo-apors oförrätter mot mej.

Hör och häpna: de påstår att jag har "börjat bli tjock". TJOCK! Är dom inte fräcka?? När jag sedan hörde orden "börja dra ned på Torstens mat" trodde jag knappt mina öron!

Människo-apor, ni har givetvis fel, och jag ska bevisa det genom denna bild:


Om jag nu blivit så "tjock", hur kan jag då, med sådan lätthet, få plats i min gamla sovplats fortfarande?

Tänk på den ni!

Ni är återigen överbevisade, och jag vill inte höra meningen "dra ned på Torstens mat" igen. Punkt.

//Torsten

Kommentarer
Postat av: Nea theCat

Pfft det ser jag ju härifrån att du är i den perfekta form du alltid är i! Tror din människoapor behöver en synundersökning och glasögon om de ser så fel om din vackra slimmade kropp.



Nosgos

2011-09-14 @ 16:49:53
URL: http://www.neathecat.se
Postat av: Maurice & Kajsa

Hej! Vad kul att du är online! Men, lille gubben, tjock är du då inte alls! Du är kanske liiiite fluffig i pälsen, det är allt. Dessutom kan inte katter bli överviktiga. Det står i lagen. Nånstans. Katter blir aldrig överviktiga - bara jätteviktiga. Fyller de inte dina matskålar, så tycker vi att du skall daska till dem på nosarna!

nosgos å gottisar

Maurice & Kajsa

2011-09-17 @ 03:33:24
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Dui och Deco

Hmmm, det där känner vi igen, vi får minsann bara lightfoder för att vi är tjocka. Oförskämt! Nosbuff

2011-09-17 @ 07:57:10
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Barbro

Tjock?! Du är bara en kraftig och ovanligt fin katt!

2011-09-23 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback