Tävlingen avslutad!

Hej alla!

Ledsen att jag har dröjt med svaret, det är mycket att hinna med i mitt hektiska liv, men förstår att ni måste sitta som på nålar! Såhär ligger det till iaf: alla svaren var rätt! Jag har funderat lite, och i grund och botten tror jag att en stor del av min ilska hade att göra med att jag inte fick gourmetmat till frukost. Nu har jag hursomhelst förlåtit husse och matte eftersom dom skalade räkor åt mej igår kväll.


Husse och matte - ni är förlåtna, men se till att inte upprepa liknande misstag

Grattis till alla vinnare! Skönt att ni förstår min situation.

Mormor
Maurice och Kajsa
Ewa
Johanna
Wilde
Ingalill
Alma
Dui & Deco
Merei
Bellan
Cissi

Ha nu en toppenhelg!

//Torsten

PS.

Angående priser!

Jag fick en kommentar angående att man inte vinner något pris i mina tävlingar, förutom äran att ha vunnit. Men som jag skrev som svar i en kommentar kan jag absolut börja dela ut andra priser! Om ni vinnare mejlar över er adress kan jag skicka över gourmetmat i ett kuvert! Schysst eller hur? Mejla mej bara på: [email protected]

DS.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Vad bra att ordnade sej!

2011-02-12 @ 15:49:11
Postat av: Maurice & Kajsa

Hej! Åhhh vann vi!! Jippie! Och någe pris behövs inte. Äran är viktigast!!! Tjoohooo!

Tassen tjompis!

Maurice & Kajsa

2011-02-12 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback