Förtryckande av katter

Hej på er! Torsten här igen. Hoppas ni alla har det bra.

Roligt att du ville gästblogga här igår Wilde. Tyvärr måste jag berätta en sak för dej; du har blivit bedragen av dina lömska människo-apor. Besöket hos veterinären igår var inte alls något äventyr som dom påstod, du har blivit berövad dina kulor! Jag är ledsen för din skull, men hoppas att du mår så bra som möjligt trots omständigheterna.


Wilde återhämtar sej


Det här förtryckandet kommer hursomhelst upphöra. Inom en inte allt för lång framtid kommer rollerna bli utbytta... Jag har en plan som kommer utföras innan mina egna människo-apor får för sej något liknande. Behöver bara finslipa lite mer på detaljerna, men återkommer imorn.

Ha det bra och se upp så ni inte blir blåsta, kattkamrater!

//Torsten

Kommentarer
Postat av: Simba theLion

Hej Torsten och Wilde.



Ja har precis också varit med om de där. De togde mina kulor!!!! Drogade mig och och skar ut dem! Sen tryckte de hål i mitt öra också så att de blev en massa färg i den. Jätte hemskt är det. Hur kan man göra så mot en liten katt?



Tass från en kränkt Simbakatt.

2011-02-26 @ 13:58:29
URL: http://www.neathecat.se
Postat av: Dui och Deco

Det är en konst att få matte och husse dit man vill och få dem att tro att det är de som bestämt att det ska vara så. Nosbuff

2011-02-26 @ 14:25:19
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Maurice & Kajsa

Men... Det här låter alldeles underbart konspiratoriskt! Vi gillar konspirationsteorier här. (Och torsk)



Kajsa säger att hon kan skicka några pärlor som tröst till Wilde om han saknar kulorna. Hon har många pärlor! Maurice muttrar "fruntimmer" och slår tassen för pannan.

2011-02-26 @ 15:53:32
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Barbro

Vad tänker du hitta på nu då Torsten...?

2011-02-26 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback