Instruktionsvideo

Hej alla vänner och beundrare!

Jag vill börja med att be om ursäkt för att det har dröjt så länge, men nu ska ni äntligen få se instruktionsvideon till kojan jag lovade att lägga upp!

Lite info: husse filmar och matte hjälper till att öppna kojan så jag kan hoppa in i den. Jag undersöker kojans rörliga delar, och mot slutet börjar jag meka. Se och lär!



Hoppas min video var till nytta för er och att ni inte störde er allt för mycket på min husse och mattes inlägg (oproffsigt och respektlöst av dem - speciellt när jag bad om koncentrerad tystnad!).

//Torsten

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Tack för hjälpen Torsten!

2011-02-10 @ 11:42:13
Postat av: Nisse

Tack torsten, då vet jag hur jag ska använda kojjan om jag kommer o hälsar på!

2011-02-10 @ 13:11:13
Postat av: Barbro

Bra instruktionsfilm!

2011-02-10 @ 13:43:22
Postat av: Joanna

Åh så himla söööööt :)

2011-02-10 @ 16:37:11
URL: http://ahylian.blogg.se/
Postat av: Wilde

Nu ska jag använda mig av detta tips!:) ...men först ska jag städa ur lådan så jag får en lika spännande kojja!!

2011-02-10 @ 19:20:52
Postat av: Dui och Deco

Vänta bara tills det blir kläder i den, DÅ ska du gotta in dig ordentligt! Nosbuff

2011-02-10 @ 20:23:45
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: P.O

Sann insperationskälla! Jag avundas att du är så pass orädd och undersökande i din natur. Fantatiskt! Keep up the good work

2011-02-10 @ 20:34:00
Postat av: Smse & The Four B´s ^^

haha sööt!

2011-02-10 @ 21:38:19
URL: http://fourb.blogg.se/
Postat av: Torsten

Ingalill: Det var så lite!



Nisse: Absolut, du får gärna testa kojan om du kommer förbi.



Barbro: Tack, jag får väl erkänna att den är tydlig och bra.



Wilde: Gör så! Och lycka till med att städa ur lådorna, men förvänta dej inte något tack för hjälpen av din husse och matte, det får då aldrig jag när jag rensar... Människoapor suck



Dui och Deco: Det ser jag fram emot, kanske ska mönstra kläderna med klorna också?



P.O: Vad kan man säga - sån är jag helt enkelt! Ser det som min plikt att inspirera andra.



2011-02-11 @ 17:26:31
URL: http://torstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback