Wilde gästbloggar - tidsinställt inlägg

Hej allihopa Wilde här:)



Jag heter som sagt Wilde, ett namn som min matte och husse säger att jag verkligen lever upp till.. Vad kan de mena med det måntro?

Det jag brukar spendere min vardag med att göra är att klättra i gardiner, klösa på soffan, sova, riva i papper, äta och jama högt (helst så att alla hör - speciellt tidigt på morgonen).

Idag ska jag på äventyr säger min husse och matte:) Jag ska kastreras och få öronmärkning, men vad det betyder vet jag inte.. Jag får helt enkelt återkomma med svar senare!

Hur som, varför jag skriver här idag är för att Torsten (min bästa kattkompis) har fullt upp med att meka hemma och lära sin husse och matte ett och annat.. Jag hoppas verkligen att jag blir lika klok som Torsten en dag!!

Hej så länge allihopa!:) // Wilde

Kommentarer
Postat av: Barbro

Visst inte att Torsten hade en så stilig kompis. Lycka till med bloggandet!

2011-02-25 @ 13:20:23
Postat av: Maurice & Kajsa

Hej Wilde! Lycka till hos vetten! Ta det lite lugnt med klättrandet och skuttandet när du kommer hem bara. Det blir lätt lite vingligt...



Torsten är en smart grabb (och stilig *viskar Kajsa) - sämre lärare kan du få!



Ha det gott Wilde!

Maurice & Kajsa

2011-02-25 @ 13:22:48
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Dui och Deco

Trevligt att träffa dig Wilde! Hoppas att det går bra med kattereringen. Nosbuff

2011-02-25 @ 16:07:40
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback