Lindra ryggont

Hallå hallå.

Jag skrev om mitt ryggont häromdagen. En del av er trodde det hade att göra med min sovställning. Intressant. Inte tänkt på det.

Nu har jag iaf lärt upp mina människo-apor så dom vet hur dom ska göra för att hjälpa till att lindra mitt onda. Dels genom massage (som Maurice och Kajsa tipsade om) och dels genom att dom får sträcka ut min rygg vid behov.


Får hjälp av husse att sträcka ut ryggen

Funderar även på att boka in en spa-helg. Behöver ju koppla av från all stress också (är mitt ryggont stressrelaterat måntro?).

Ha det bra!

Torrisen

PS: Jag skrev om nätdejting förut. Nu har jag gjort slag i saken! Håller er uppdaterade om hur det utvecklar sej...

Kommentarer
Postat av: Maurice & Kajsa

Spa - det låter skönt det!!! Och vi är övertygade om att ryggont är stressrelaterat. Klart du behöver koppla av, du är ju enda katten i familjen och måste ju ta hand om allt. Det är mycket ansvar det!!!



Tassen, nosgos, gottis å sånt

Maurice & Kajsa

2011-03-07 @ 16:39:07
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Barbro

Klart du ska åka på en spa-helg, det är du värd Torsten!

2011-03-07 @ 16:41:07
Postat av: Dui och Deco

Massage låter ju bra! Väntar med spänning på datandet! Nosbuff

2011-03-07 @ 20:24:41
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Skrutten och Skorpan

Massage är aldrig fel och det är bra att du utnyttjar dina människor vid ryggutsträckningen. Tycker absolut att du ska åka på spa - allt för att må bra och minska stressen.

Tass och Mjau!

2011-03-08 @ 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback