Dags att sätta hårt mot hårt

Hej på er kattkumpaner.

Idag tänkte jag delge er om hur vi ska gå till motattack mot människo-apor som är ute efter att beröva oss våra kulor/ kastrera oss. Jag har läst på lite om detta, och tydligen är det något dom satt i system. Skandalöst. Så nu tycker jag att det är dags att vi ger igen med samma mynt och kastrerar dom tillbaks!

Det är inte för intet vi har sylvassa tänder och klor; vi är naturliga kirurger som jag tidigare skrivit och det är vår plikt som kattdjur att använda oss av den förmågan!


Skönt att duscha husse? Passa på att njut för snart ska Dr. Torsten utföra ett litet ingrepp...

Gör ert bästa nu vänner, jag tror på er!

//Torsten

Kommentarer
Postat av: Anonym

*asgarvar



Maurice & Kajsa

2011-02-27 @ 11:12:23
Postat av: Barbro

Oj Torsten, du är nästan lite skrämmande ibland, trots att du är så söt.

2011-02-27 @ 11:19:31
Postat av: Dui och Deco

Vad du är kreativ. Vi tar det nog lite lugnt på den punkten för husse har ju just gjort en ramp till oss. Nosbuff

2011-02-27 @ 11:45:40
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: ingalill

Nä Ush Torsten nu blir man lite rädd för dig, vänta bara på att margot ska få höra dina planer

2011-02-27 @ 23:15:19
Postat av: Nea theCat

Bra plan Torsten. Fast vi som bara har en matte då? Där är liksom inget att utföra ingrepp på...



Nosgos

2011-02-28 @ 16:29:17
URL: http://www.neathecat.se
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Inte kan man tro att det gömmer sig så hemska planer hos en sån sötnos! Ops!

2011-02-28 @ 19:31:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Torsten

Mormor: tja, när man inte visar mej den respekt jag förtjänar sätter jag hårt mot hårt!



Dui & Deco: Jaså det har han.. Ni gör ju som ni vill. Är era människo-apor så pass dresserade att dom bygger en ramp kanske ni inte behöver göra ingreppet (men jag skulle ändå rekommendera er att göra det!)



Ingalill: Det bör ni vara, sprid vidare...



Nea theCat: Ja då blir det ju förstås svårare. Jag kanske återkommer med en kreativ lösning! Under tiden rekommenderar jag dej att kastrera någon annan människo-apa under tiden, om du får möjlighet :)



Josefin: Nej, det är säkrast att visa respekt...

2011-02-28 @ 21:06:05
URL: http://torstens.blogg.se/
Postat av: Torsten

Mormor: tja, när man inte visar mej den respekt jag förtjänar sätter jag hårt mot hårt!



Dui & Deco: Jaså det har han.. Ni gör ju som ni vill. Är era människo-apor så pass dresserade att dom bygger en ramp kanske ni inte behöver göra ingreppet (men jag skulle ändå rekommendera er att göra det!)



Ingalill: Det bör ni vara, sprid vidare...



Nea theCat: Ja då blir det ju förstås svårare. Jag kanske återkommer med en kreativ lösning! Under tiden rekommenderar jag dej att kastrera någon annan människo-apa under tiden, om du får möjlighet :)



Josefin: Nej, det är säkrast att visa respekt...

2011-02-28 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback