Skaparbehov

Hej på er!

En ruggig dag som denna har man inte lust att göra annat än att chilla.


Chillar i min favosoffa


Jag trivs bra i den här soffan, men visst är den lite intetsägande? Tills min husse och matte kommer hem planerar jag därför att sätta min egen prägel på den - göra den lite mer "Torsten". Tänkte göra mönster med hälp av mina naturliga redskap, klorna (kanske slänger upp en före-och efterbild senare).


Tycker att ni kattkamrater som läser det här borde använda er kreativa sida och ta liknande initiativ - det ska synas att ni finns! Lycka till!


//Torsten

Kommentarer
Postat av: Maurice & Kajsa

hahaha, lillie blev omhändertagen av en liten svart dam förr. När hon flyttade in var det inte ett märke på nya skinnsoffan. Efter två månader var soffan väldigt nymodig. Närmast fransig. Såg mest ut att höra hemma på tippen... Maurice dekorerar också om lite: soffans ena kant när lillie går hemifrån...



se till att matte och husse tar kort på soffan när du gjort den fin...

nosgos, buff, gottisar å sånt

M&K

2011-05-02 @ 18:38:08
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Barbro

Ojojoj Torsten, Husse och matte kommer inte att bli glada...

2011-05-03 @ 09:25:41
Postat av: Nea theCat

Bra idé. Vi katter har ju en utomordentlig känsla för form och stil. Tro dina 2beningar blir glada över ditt initiativ.



Nosgos

2011-05-05 @ 00:09:28
URL: http://www.neathecat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback